Τρίτη 21 Απριλίου 2020

ΤΟ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΔΑΣΟΣ!(etwinning)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!

Περάσατε ωραία το Πάσχα;Ξεκουραστήκατε;
Πάμε τώρα να συνεχίσουμε τις δράσεις μας στο πρόγραμμα"Στης Εύβοιας το δάsos,όλοι μαζί,
το μελισσάκι εγώ κι εσύ!Θα ασχοληθούμε με το ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΔΑΣΟΣ!
Οι δράσεις είναι εύκολες,δημιουργικές και διασκεδαστικές!
Αναμένουμε τις φωτογραφίες σας.....!!!



1. ΠΟΙΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ; ΘΕΛΩ ΛΙΓΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ!
Βρίσκω τον πιο πρωτότυπο τρόπο να φτιάξω ένα λουλούδι σε επίπεδη επιφάνεια(μονόχρωμο φόντο),
μπορώ αν θέλω να μην κολλήσω τα υλικά. Μερικές ιδέες είναι με όσπρια, με διάφορους καρπούς,
με κομμάτια φρούτων/λαχανικών ή και ολόκληρα φρούτα,
με πέταλα/φύλλα από διάφορα λουλούδια, με μέρη των παιχνιδιών μου.
Αφού το δημιουργήσω, γράφω το όνομά του και το φωτογραφίζω (κάθετη λήψη).
Το στέλνω για να δημιουργήσουμε το δικό μας ψηφιακό λεξικό της άνοιξης.
Μερικά λουλούδια που φτιάξαμε εμείς:





2. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΗ ΑΓΑΠΩ!
Χρησιμοποιώ άχρηστο υλικό για να φτιάξω ένα καμβά(πίνακας) ζωγραφικής.
Στη συνέχεια, αποτυπώνω τα αγαπημένα μου λουλούδια ή βρίσκω αληθινά και συνθέτω μια εικόνα!
Δεν ξεχνώ να στείλω μια φωτογραφία από το έργο τέχνης μου
για να δημιουργηθεί μια ψηφιακή έκθεση.
Δείτε έναν καμβά που φτιάξαμε εμείς:


3. ΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙ ΛΟΥΛΟΥΔΕΝΙΟ, ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ!
Ψάχνω και βρίσκω ένα λουλούδι στην αυλή του σπιτιού μου, σε μια γλάστρα ή όταν πάω περίπατο!
Στέλνω μια φωτογραφία κοντινή (να φαίνεται μόνο το άνθος) για να φτιάξουμε
το δικό μας ψηφιακό πρωτομαγιάτικο στεφάνι! 
Δείτε μερικές φωτογραφίες που βγάλαμε εμείς:





ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγιασμός για τη σχολική χρονιά 2022-2023

  Ευχόμαστε σε όλους μια όμορφη, χαρούμενη ,δημιουργική ,σχολική χρονιά! Σας ενημερώνουμε ,ότι ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά, 2022-20...